Adunarea Generală a membrilor

Adunarea Generală a membrilor

  • 2021-04-29 11:00:00

Detalii Eveniment

Uniunea Naţională a Practicienilor în Insolvenţă Filiala Bucureşti

 

Având în vedere măsurile preventive dispuse la nivel național legate de CORONAVIRUS (COVID-19), prelungirea stării de alertă pe teritoriul României,

în temeiul art. 62 din OUG 86/2006, privind organizarea activităţii practicienilor în insolvenţă (r1), publicată în Monitorul Oficial nr. 724/13.10.2011, cu modificările si completarile ulterioare

Cu respectarea prevederilor art.57 alin (1) lit.a) din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă din 29/09/2007, republicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 724 din 03/09/2019 (Statut),

în conformitate cu Decizia Consiliului Național de Conducere al UNPIR și Procedura de exercitare a votului prin corespondență adoptată de CNC al UNPIR,

 

Consiliul de conducere

 

CONVOACĂ

 

Adunarea Generală a membrilor

 

 în ziua de joi, 29.04.2021, orele 11,00, ( prima convocare), cu următoarea ordine de zi:

 

  1. Raportul de activitate pe anul 2020
  2. Raportul comisiei de cenzori pe anul 2020
  3. Raportul instanţei de disciplină pe anul 2020
  4. Proiectul programului de activitate pe anul 2021
  5. Proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2021
  6. Propuneri pentru desemnarea membrilor comisiilor de specialitate, fiecare dintre acestea cu o componență de câte 3 membri ( de stabilire a cvorumului/numărare a voturilor exprimate și de întocmire a procesului verbal al ședinței adunării)
  7. Propuneri pentru desemnarea delegaţilor la Congresul UNPIR
  8. Diverse

 

In conformitate cu prevederile art.58, alin.(2) din Statut, dacă la prima convocare nu se întruneşte numărul necesar de membri, Adunarea generală se convoacă pentru data de 29.04.2021, orele 12,00, iar hotărârile vor fi adoptate cu majoritatea simplă a celor prezenţi.

 

În conformitate cu Decizia CNC și procedura de vot prin corespondență adoptate de Consiliul Național de Conducere al UNPIR, formularul și materialele vor fi transmise de Consiliul de Conducere al filialei cu 7 zile calendaristice înainte de exercitarea votului, pe adresele de e-mail comunicate de membrii filialei. Formularele și materialele vor fi postate pe site-ul UNPIR și site-ul Filialei Bucureşti, anterior derulării procedurii de vot.

Pe formular vor exista 3 opţiuni de vot, respectiv: „pentru”, „împotrivă” şi „abţinere”.

Formularul va fi completat şi semnat de membrii filialei.

În mod excepţional, poate fi mandatat un alt membru, pentru completarea şi semnarea formularului, cu respectarea normelor de la mandat -max.3- prevăzute de art. 58 din Statut.

Formularul semnat și scanat va fi transmis către secretariatul Filialei București a UNPIR, exercitarea votului și transmiterea acestuia putând fi realizată începând cu ziua imediat următoare comunicării materialelor și până cel târziu data și ora comunicată pentru prima convocare. In situaţia neȋndeplinirii cvorumului la prima convocare, transmiterea voturilor pentru cea de a doua convocare (stabilită la ora 12,00), se va putea realiza până  la data de 29.04.2021, ora 14.00.

Formularele vor fi centralizate și validate de Consiliul de Conducere al Filialei Bucuresti a UNPIR și de Comisia de cenzori, înainte de depunerea situațiilor financiare la autoritatea fiscală.

Se vor anula, pentru vicii de procedură, voturile aferente fiecărei hotărâri care sunt ilizibile, conţin opţiuni contradictorii, sunt exprimate condiţionat, sau nu îndeplinesc cerințele art. 58 din Statut.

Anularea voturilor se poate efectua numai de membrii Consiliului de Conducere și Comisia de cenzori.

Secretariatul filialei va îndruma membrii în vederea completării formularului.

Procesul-verbal de validare va menţiona numarul de voturi exprimate, numarul de voturi „pentru”, „împotrivă” şi „abţinere”.

Procesul-verbal de validare va fi semnat în format electronic, prin semnarea exemplarului scanat de fiecare membru al comisiei sau asumare prin acord dat pe mail.

Se consideră aprobate punctele de pe ordinea de zi dacă este îndeplinită majoritatea simplă.

În cazuri excepționale, atunci când nu poate fi îndeplinită majoritatea simplă, situațiile financiare pentru anul 2020 și bugetul de venituri și cheltuieli pentru anul 2021 vor fi aprobate de către Consiliul de Conducere al Fililalei și de Comisia de cenzori. In aceasta situatie, Procesul-verbal de validare/aprobare, semnat de  Consiliul de Conducere și Comisia de cenzori va fi supus validării și ratificării Adunării Generale a Filialei Bucuresti a UNPIR, la data când va putea fi convocată prin prezența fizică sau prin flux de persoane.

Componența membrilor comisiilor de specialitate și a delegaților la Congres se va vota la o data ulterioara, de catre membrii filialei, în urma propunerilor înregistrate,  premergător Adunării generale elective ce se va organiza, prin prezență fizică sau prin flux de persoane, în condiții de siguranță sanitară a membrilor Filialei București, la o dată ulterioară, determinat de evoluția pandemiei SarsCov2 la nivelul Municipiului București.